środa, 21 stycznia 2015

Schwarzkopf, Schauma, Fresh it Up! - szampon i odżywka do włosów przetłuszczających się u nasady i suchych na końcach

Cześć wszystkim!

Moją pierwszą recenzje poświęcam produktom, które istnieją już trochę na polskim rynku, jednak opinii na ich temat jest bardzo mało. Ja osobiście jak tylko usłyszałam o produktach Fresh it Up! to od razu wzbudziły moje zainteresowanie. Producent dedykuje owe kosmetyki dla włosów przetłuszczających się u nasady i suchych na końcach. Moje włosy właśnie takie są, nie mogłam więc powstrzymać się przed ich kupnem. 




INFORMACJE OD PRODUCENTA:



SKŁAD:
SZAMPON
ODŻYWKA


CENA:
Za zestaw szampon 400ml + odżywka 200ml zapłaciłam w Tesco na wyprzedaży ok 14zł.

OPINIA:
Ten szampon stał się moim wybawieniem. Konsystencja mogłaby być odrobinę gęstsza, ale jestem w stanie to wybaczyć. Zapach jest przecudowny, gdyby istniały takie perfumy, już bym je miała. Fakt faktem, że i tak muszę myć moje włosy codziennie, jednak po umyciu tym różowym cudeńkiem są one w stanie wyglądać schludnie i atrakcyjnie przez cały dzień. Szampon nie obciąża mi włosów, nie puszy ich. Wręcz przeciwnie, włosy są odbite od głowy, układają się w ładne pasma a końcówki wizualnie wydają się mniej suche (nawet bez użycia odżywki).
No właśnie, odżywka. Tutaj historia jest już trochę inna. Moje włosy jej nie polubiły- obciążyła je i spowodowała, że włosy zaczęły zbierać się w strąki. Teraz używam jej tylko jako pierwsze O w metodzie OMO.

MOJA OCENA:
szampon 4.5/5
odżywka 1/5

A jak wam przypadły do gustu szampon i odżywka Fresh it Up!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz